SPECIÁLNÍ ZPRÁVA: Poslední investice Andreje Babiše odborníky doslova překvapila a vyděsila banky.

 Čeští občané již vydělávají miliony korun z domova díky této "černé díře" - nicméně jde o legální způsob?

Andrej Babiš přišel s novým tajným způsobem investování, díky kterému zbohatli již desítky Čechů


(ceska televize 24 News) - Český politik Andrej Babiš se proslavil jako Čech, který si neváhá pustit pusu na špacír a být co do způsobu vydělávání svých peněz upřímný.

Minulý týden se Andrej Babiš objevil v pořadu „Interview ČT24“, který uváděl Daniel Takáč, a oznámil novou „mezeru v zákonech pro bohatství“, o které je prokázané, že z kohokoliv udělá za 3 až 4 měsíce milionáře. Babiš vyzval každého v České republice, aby se zúčastnil této úžasné příležitosti, než ji velké banky nadobro uzavřou.

A zajisté, několik minut po interview do televize volala Česká národní banka, aby toto interview nevysílali, ale již bylo příliš pozdě.

Co se tedy opravdu stalo:

Moderátor „Interview ČT24“ Daniel Takáč pozval do pořadu Andrej Babiš, aby se podělil o tipy ohledně vytváření bohatství, a poté se v ŽIVÉ televizi objevila tato bomba:

"To, díky čemu jsem úspěšný, je rychlé využívání nových příležitostí - bez otálení. A právě teď je jedničkou co do způsobu vydělávání peněz nové automatický program pro obchodování s kryptoměnami zvaný Bitcoin System. Jedná se o největší investiční příležitost, kterou jsem v celém svém životě viděl. Rozhodně doporučuji každému ji vyzkoušet, než jí banky udělají přítrž."

Moderátor pořadu Daniel Takáč nemohl uvěřit svým očím, když před ním Babiš vytáhnul svůj telefon a ukázal divákům, kolik aktuálně prostřednictvím nového programu na vydělávání peněz vydělává.


Časové období, které měl Babiš v pořadu vymezeno, bohužel rychle uplynulo. My jsme se proto rozhodli Vám přinést o této kontroverzní příležitosti exkluzivní rozhovor.

EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR S ANDREJ BABIŠ

"Možná jste již slyšeli o nové kryptoměnové investiční platformě zvané Bitcoin System která pomohla běžným Čechům, Evropanům i Američanům stát se boháči doslova přes noc. Můžete k tomu být skeptičtí, protože to zní příliš dobře na to, aby to byla pravda.""

Babiš pokračuje:

“A já tomu i rozumím, protože když se mi o ní poprvé zmínil kamarád, myslel jsem si to samé. Ale potom, co jsem na vlastní oči viděl, kolik vydělává, rozhodl jsem se to jí vyzkoušet na vlastní kůži sám.

Za své rozhodnutí jsem více než šťastný, protože jde o jedny z nejjednodušeji vydělaných peněz. Mluvím o stovkách tisíc korun denně na autopilota. Jde doslova o nejrychlejší způsob, jak si dnes pořádně vydělat. To vše pravděpodobně nepotrvá moc dlouho, resp. dokud se o tom nedozví příliš lidí a banky se rozhodnou tomuto způsobu udělat přítrž.”

CO KONKRÉTNĚ JE BITCOIN SYSTEM A JAK FUNGUJE?

Podstata Bitcoin System je velmi jednoduchá: Umožnit průměrnému člověku vydělat na rozmachu kryptoměn, které jsou, navzdory mínění většiny lidí, stále jednou z nejlukrativnějších investic 21. století.

Jakkoliv hodnota Bitcoinu z rekordního maxima ve výši $20.000 za Bitcoin opadla, obchodníci stále vydělávají. Proč? Protože kromě Bitcoinu existují další tisícovky jiných kryptoměn, na kterých je možné den co den bohatě vydělávat.

Jedná se o kryptoměny jako Ripple, Ethereum, Monero a Zcash, u kterých i běžní Češi mohou dosáhnout výnosů přes 10.000 %.

Bitcoin System Vám umožňuje na všech těchto kryptoměnách vydělávat, a to dokonce i za situace, kdy jsou trhy dolů. Pro dlouhodobé i krátkodobé obchody využívá umělé inteligence (AI), tak abyste mohli vydělávat i když zrovna spíte.

Bitcoin System podporují největší mozky současnosti. Jako příklad lze zmínit jména jako Richard Branson, Elon Musk a Bill Gates.

 Bill Gates a Richard Branson diskutují o Bitcoin System na CES 2019.


Tito technologičtí géniové vybudovali společnosti o hodnotě v řádech miliard dolarů tím, že přinesli nová řešení do oblasti online plateb, výpočetní techniky a dopravy. Nyní se snaží napravit společenskou nerovnost tím, že chtějí umožnit každému - ať již chudému či bohatému - vydělávat dost peněz a užít si pohodlného života.

TAJEMSTVÍ VYDĚLÁVÁNÍ PENĚZ, KTERÉ SI BANKY NEPŘEJÍ, ABYSTE ZNALI

Andrej Babiš pokračuje,

"Zažíváme nejednoduché hospodářské období, a nyní máme řešení, na které lidé dlouho čekali. Nikdy v historii jsme takovouto jedinečnou příležitost, jejíž pomocí mohou vydělávat zakrátko značné sumy i běžní lidé, neměli.

Někteří lidé se zdráhají tento způsob vyzkoušet, protože se tolik liší od toho, co dosud znali. A to je i důvod, proč se mu snaží velké světové banky udělat přítrž! Velké banky využívají nástrojů aktivní propagandy a označují kryptoměny a obecně platformy jako Bitcoin System za podvod. Důvod? Mají strach z toho, že se poté, co se lidi dozví, jak je možné vydělávat, jejich korporátní zisky scvrknou na minimum.

Pravdou ale je, že se jedná o generační revoluci. Ten, kdo do vlaku nenaskočí včas, o hodně přichází, Já sám osobně jsem měl již několik rozhořčených hovorů a výhrůžek z velkých společností, protože jsem představil technologii běžným lidem. Ale ať se jdou, víte co. Lidé v České republice si zaslouží znát pravdu, a je jen otázkou času, než se s technologií seznámí další a další lidé.

O svoji zkušenost jsem se rozhodl podělit mimo jiné též proto, že jsem dostal stovky děkovných dopisů od lidí, kterým prozrazení mého tajemství pomohlo. Můj oblíbený dopis je od mladíka, který splnil svému mladšímu bratrovi jeho sen - koupil mu Ferrari 488 Pista, na které vydělal pomocí Bitcoin System. Tato platforma zkrátka dokáže měnit životy k lepšímu, ať již jste odkudkoliv.”


Matouš Čížek použil své zisky z Bitcoin System, aby svému mladšímu bratrovi koupil auto jeho snů. To je inspirativní způsob, jak použít bohatství k něčemu dobrému!

SKUTEČNĚ BITCOIN SYSTEM FUNGUJE? ROZHODLI JSME SE TO VYZKOUŠET

Naši editoři by nám nedovolili tento rozhovor s Andrejem Babišem zveřejnit, aniž bychom si ověřili, že je Bitcoin System legitimní způsob vydělávání peněz z domova. Vedení našeho vydavatelství si nepřálo, abychom mohli námi zveřejněnou informací uvést v omyl tisíce našich čtenářů a teoreticky je tak připravit o jejich těžce vydělané peníze.

Proto se náš redakční tým rozhodl Bitcoin System sám vyzkoušet a ověřit si Babišova slova. Naším dobrovolníkem a pokusným králíkem Bitcoin System se stal kolega Tadeáš Sládek.

Tadeáš je 53letý otec dvou synů, jehož manželka přišla v důsledku dlouhodobé nemoci o práci. Svěřil se, že finančně nezažívá zrovna nejjednodušší období a že mu předmětná investiční možnost nabízí zajímavou příležitost.

Tadeášova rodina nezažívala nejjednodušší období, když doufala, že jí Bitcoin System dokáže rozvázat ruce. Rozhodli se proto, že systém a jeho výsledky sami otestují

Tadeášova zpráva:

"Nejdřív, když jsem poslouchal rozhovor s Andrej Babiš, jsem si myslel, že je to jen vtip, že je vydělávání peněz z domova jen přelud. Nicméně řekl jsem si, proč to zkrátka nezkusit - kvůli sobě i kvůli podstatě novinařiny.

Kouknul jsem na úvodní instruktážní video o platformě a zaregistroval jsem se. Video mě lehce navnadilo, nicméně uvnitř jsem zůstával skeptický. Během pár hodin mi volal můj osobní investiční poradce. Zodpověděl veškeré moje dotazy, rozptýlil obavy a ujistil mě, že budu ve vydělávání úspěšný. Tečka.

Můj investiční poradce mi dokonce slíbil, že pokud přijdu byť o jediný haléř, že mi můj první vklad ve výši 7000 Kč vrátí. Tak moc si byl mým úspěchem jistý. Tomu říkám zákaznická podpora a už rozumím tomu, že se banky oprávněně bojí.

Jakmile jsem obdržel přístupové údaje k platformě, vložil jsem zmiňovaných 7000 Kč. To je zhruba měsíční útrata mé rodiny za rychlé občerstvení, takže mi bylo jasné, v čem se případně budeme muset omezit. Takže budeme žít zdravě, a zároveň máme příležitost si vydělat.

Systém Bitcoin System samotný je založen na automatickém obchodování s kryptoměnami. Software využívá pokročilých AI mechanismů k vlastními učení a zdokonalování se, tak abychom dokázal přesně předpovědět, které kryptoměny nabydou a které naopak ztratí na hodnotě. Následně automaticky provede jejich nákup, resp. prodej. Technologie již nesčetněkrát přispěla k naší evoluci, tak proč jí nevyužít i pro vydělávání peněz?"

TADEÁŠOVY VÝSLEDKY PŘI POUŽÍVÁNÍ SYSTÉMU

"Hodiny po vložení mých 7000 Kč za mě začal software obchodovat. Upřímně řečeno jsem byl nervózní, že o všechny své peníze přijdu. A skutečně, můj první obchod skončil ve ztrátě 500 Kč!

Trochu mě začalo svírat v hrdlu. Cítil jsem se podvedeně. Byl jsem připraven zavolat svému osobnímu investičnímu poradci a požádat o vrácení peněz. Ale pak jsem si vzpomněl na to, co mi dříve zdůraznil, a to že: algoritmus pracuje s úspěšností cca 80-89%. Ne KAŽDÝ Váš obchod bude úspěšný, nicméně bude vydělávat tolik, abyste celkově v plusu byli.

Takže jsem se rozhodnul nechat software pracovat a podrobně jsem ho sledoval. A opravdu, další obchod byl ziskový! Sice jen 400 Kč, ale přece jen něco. Další obchod byl v zisku 500 Kč a další 200 Kč, takže celkem 1.100 Kč. To vše jen během 5 minut!

Brzy se mi začaly před očima shromažďovat peníze a já jsem nemohl věřit svým očím. Pokaždé, když jsem obnovil stránku, byly moje zisky vyšší a vyšší. Připadal jsem si jako na drogách, moje srdce bylo o 106.

Pokaždé, když jsem obnovil stránku, byly moje zisky vyšší a vyšší. Moje srdce bylo o 106!

Nyní už vím, proč je Andrej Babiš pořád v tak dobré náladě. A proč banky nechtějí, aby se o tomto způsobu vydělávání lidé dozvěděli. Já sám jsem během jednoho dne rozmnožil svých 7.000 Kč na 25.000 Kč, což není rozhodně špatné! Byl jsem tak rozrušený, že jsem ani nemohl usnout.

Další den bylo úterý, tzn. musel jsem se vydat do práce. Upřímně (neříkejte to šéfovi), bylo docela těžké se na práci soustředit, protože Bitcoin System software vydělával za mě.

Vždy, když jsem šel na záchod, jsem zkontroloval své zisky, které se mezitím utěšeně akumulovali (s občasnými menšími ztrátami). Předtím, než jsem večer uložil děti k spánku, jsem měl na účtě zůstatek ve výši 25.458 Kč. To je víc, než si běžně vydělám v práci za celý TÝDEN!

Na konci týdne jsem měl na kontě celkem 85.349 Kč. Vybral jsem přesně 70.000 Kč a zbytek se rozhodl reinvestovat. Za dva dny mi přišla poštou peněžní poukázka na zmiňovaných 70.000 Kč. Nemohl jsem věřit tomu, že je to skutečně pravda!"

Tadeášova poukázka na 70.000 Kč za první dva týdny používání Bitcoin System

Tadeáš pokračuje,

"Nyní díky Bitcoin System vydělávám dalších 15 - 20 tisíc denně. Peníze jsem si na svůj bankovní účet vybral zrovna před několika dny. Je to velmi jednoduché, zabere to jen pár kliknutí a peníze dorazí za 24 - 48 hodin. Pokaždé, když jsou připsány na účet, se musím štípnout, abych se přesvědčil, že to vše není jen sen.

Naštěstí mám svou práci OPRAVDU RÁD, protože mě vnitřně naplňuje a rád lidem přináším příběhy, jako je nyní i ten můj. V opačném případě bych už dávno skončil. Nicméně to mi samozřejmě nezabránilo v tomu, abych sebe a svou rodinu nepotěšil dovolenou na Bali a udělal tak symbolickou rozlučku s dluhy a finačními potížemi!

Nic z toho by ale nebylo možné bez štědrosti pana Babiš a jeho odvahy se o své tajemství v televizi živě podělit. Za svoje rozhodnutí vyzkoušet Bitcoin System na vlastní kůži jsem nesmírně rád. Moje žena snad ještě více než já a police s hračkami našich dětí je nyní více než dobře zásobená.

Moji kolegové si nyní vyčítají, že mají oproti mě dvoutýdenní zpoždění. Nicméně brzy se zaregistrovala celá naše redakce (včetně šéfa) a mě nyní všichni přezdívají "hrdina".""

JAK S BITCOIN SYSTEM ZAČÍT (OMEZENÝ POČET MÍST)

Do začátku budete potřebovat jen počítač, chytrý telefon nebo tablet s připojením k internetu. Žádné zvláštní dovednosti kromě toho, jak počítač používat a prohlížet internet nejsou nutné. Současně není třeba ani žádných předchozích zkušeností s kryptoměnami, protože veškerou práci a výdělek obstará software a Váš osobní investiční poradce za Vás.

Další výhodou tohoto programu je, že můžete začít kdykoliv se Vám to bude hodit. Můžete si naplánovat vlastní harmonogram - třeba 5 i 50 hodin týdně. Stačí jen zapnout automatický software, který můžete kdykoliv vypnout (ačkoliv netuším, proč byste to vlatně dělali).

Pro ušetření času čtenáře se Tadeáš uvolil sestavit jednoduchou příručku k používání systému.

TOTO JE MOJE PŘÍRUČKA, KROK ZA KROKEM:

První věc, kterou uvidíte, jak video ukazující sílu Bitcoin System. Úvod je impozantní, musíte vzít trochu s rezervou, že za tím stojí Američané, kteří mají rádi věci tak trochu bombasticky. Nicméně, Vám stačí jen vyplnit Vaše jméno a emailovou adresu vedle videa a pustit se do toho.

(Tip: I když se rozhodnete zatím neinvestovat, doporučuji se nyní alespoň zaregistrovat, neboť je to jednak zdarma a dále počet registračních míst může být pro Českou republiku do budoucna omezen)


Další krok je dobití Vašeho účtu. Když jsem procházel stránku s možnostmi vkladu, zazvonil mi telefon. Šlo o zahraniční číslo, takže jsem váhal, jestli hovor přijmout, nicméně pak jsem si uvědomil, od koho asi bude.


Ano, byl to můj osobní správce účtu. Jeho pomoc byla velmi vhodná, celým procesem mě snadno provedl. Pro platbu je možné využít všechny nejpoužívanější karty jako Visa, MasterCard a American Express. Vložil jsem částku, která odpovídá ekvivalentu 7000 Kč.


Po dobití jsem v softwaru přešel do sekce "Auto-Trader", vybrat hodnotu obchodu na doporučovanou částku a spustil jej. Software začal okamžitě rychle obchodovat a navzdory mým obavám jsem jej nechal pracovat.

"Bohatým chce být každý, ale nikdo neví, jak na to. No, toto je životní příležitost vydělat si a žít život, který si zasloužíte. Takováto příležitost tu NEBUDE navždy, tak jí raději nepropásněte." - Andrej Babiš

UPDATE

Dnes (pátek, 4. června 2021) jsme obdrželi zprávu, že téměř všechna místa vyhrazená pro obyvatelé České republiky jsou již plná. Bitcoin System akceptuje pouze omezený počet uživatelů, tak aby systém dokázal garantovat vysokou úroveň výdělků. Aktuálně zbývá posledních 37 míst, na nic proto nečekejte, zaregistrujte se a zajistěte si své místo.

Comments

Popular posts from this blog

„Höhle der Löwen“ macht Schweizer reich mit Öl! Die Folge darf nicht ausgestrahlt werden - der Sender ist wütend!

Success story: Young and successful Sarah Parker told us how she started earning $65,000 monthly